Witaj na podstronie Dhaumaire – oceniającej na Wspólnymi Siłami. Jedną z podstawowych rzeczy, jakie mam Ci do przekazania, jest to, że jeśli nie zapoznasz się ze wszystkimi zakładkami, możesz się bardzo zawieść na wystawionej ocenie. Jeśli więc chcesz się do mnie zgłosić, przeczytaj wszystko, co tu zawarłam. Nie lubię ignorancji i nie toleruję chamstwa. Skoro już wystawiam Ci ocenę, nie pisz, że każdemu zdarzają się błędy; przecież po ocenę zgłaszasz się po to, by sprowadzić ich liczbę do minimum, a nie po to, by mieć pretensje, że je wyciągam. Uważasz, że jestem niekompetentna? Masz w czym wybierać, nie jestem jedyną oceniającą. Możesz być złośliwy i cyniczny, jednak licz się z tym, że odpowiadam pięknym za nadobne. Z moją oceną nie musisz się zgadzać, ale zgryźliwe komentarze zostaw dla siebie. Ach, no i oczywiście ja też robię błędy. To nie tak, że jestem nieomylna, ale przynajmniej zdaję sobie z tego sprawę. Dlatego za poprawianie błędów dziękuję, a używanie ich przeciwko mnie uważam na dziecinne. Jeśli masz w zwyczaju którąś z wyżej wymienionych rzeczy robić, od razu opuść moją podstronę. Nie dogadamy się. Twój blog nie spełnia moich wymogów, a przed zgłoszeniem go nie skontaktowałaś/eś się ze mną? Bez wahania wystawiam odmowę. Czasem może Ci się wydawać, że moja odmowa jest bezpodstawna. Pamiętaj jednak, że oceniam hobbystycznie i chcę odczuwać z tego przyjemność.
Jeśli się nie zniechęciłeś – zapraszam do dalszej lektury.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz